Clara Denier
Clara Denier
Clara Denier is Brand Partnerships Manager voor België bij TikTok . Met meer dan vier jaar ervaring in het digitale landschap werkt ze samen met diverse sectoren, waaronder entertainment, snel bewegende consumptiegoederen, reizen en retail. In haar rol helpen ze merken te groeien op TikTok door middel van strategische samenwerkingen.
Als Brand Partnerships Manager bij TikTok België is Clara Denis Clara Denier verantwoordelijk voor het opbouwen van relaties met merken en het adviseren over hoe ze TikTok kunnen gebruiken voor marketing. Ze helpen merken strategische om campagnes te ontwikkelen, coördineren deze en zorgen ervoor dat ze goed worden begrepen op het platform. Clara werkt ook samen met influencers en creators om authentieke inhoud te maken, analyseert de resultaten van campagnes en identificeert nieuwe kansen voor merken. Ze zorgt ervoor dat bedrijven de meeste uit TikTok halen door hen te onderwijzen over de mogelijkheden van het platform.
Deze sessie vond ik leuk om bij te wonen omdat het ging over UGC wat we al zagen in marketing.
Tijdens het BAM Student Congress presenteerde Clara een keynote met de titel "How TikTok Empowers Brands with Relevant Entertainment in Modern Marketing". Ze zeggen hoe TikTok merken in staat stelt om relevant entertainment te creëren, wat krachtig aan merkopbouw en zakelijk succes in het moderne marketinglandschap is. (https://wearebam.be/speakers-clara-denier/)
Ze gaf veel feitjes over TikTok en omdat dit een app is die ik dagelijks gebruik was dit leuk om te horen. Ze gaf als feitje dat 92% van de gebruikers nooit een TikTok post. #xyzbca heeft 3803,4 miljard weergaven.
TikTok helpt brands groter te worden.
Reacties
Een reactie posten